FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 REGULAMIN FORUM Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
CiNa
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 838
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:31, 25 Mar 2006 Powrót do góry

Wszystkie materiały zawarte na tej stronie są wyłącznie w celach edukacyjnych Nie służą jakimkolwiek celom niezgodnym z prawem można z nich skorzystać gdy posiada się licencje na ten produkt ale trzeba je usunąć z dysku twardego przed upływem 24 godzin Autor serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności z powodu wykorzystania materiałów tu zawartych niezgodnie z przeznaczeniem, w szczególności gdy spowodowało to szkody osób trzecich. Autor nie odpowiada za rzetelność i prawdziwość tych materiałów ani informacji zawartych w tym serwisie.
Image

1. Konta:
* Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z jego stosowania.
* Niedozwolone jest umieszczanie w podpisie żadnych elementów graficznych.
* Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Wykrycie kolejnych kont tego samego użytkownika spowoduje ich usunięcie.
* Maksymalne wymiary avatara mogą wynosić 100x100 pikseli. Maksymalny rozmiar 60kb. Forumowicze, którzy nie zastosują się do tego punktu, stracą możliwość wyświetlania avatarów.
*
Pisac posty;minimum "10" na DWA tygodnie,w innym PRZYPADKU ADMINISTRATOR,MODERATOR ma prawo dać BANA,OSTRZEZENIE !!!

2. Zakładanie tematów:
* Zanim założysz nowy temat sprawdź, czy juz takiego nie było. W tym celu skorzystaj z opcji "Szukaj".
* Tematy zakładanie w poszczególnych pokojach powinny być ściśle związane z ich tematyką. Jeśli nie ma odpowiedniego pokoju napisz tam, gdzie tematyka jest najbardziej zbliżona.
* Jeśli temat nie będzie związany z pokojem zostnie on usunięty lub przesunięty do odpowiedniego pokoju.
* Nazwa tematu ma ściśle dotyczyć naszej wypowiedzi, powinna jak najdokładniej ją charakteryzować. Niedopuszczalne jest wpisywanie tematów za pomocą samych wielkich liter.
* Nie masz nic do powiedzenia? Nie pisz! Rozpoczęcie dyskusji w stylu: "co o tym sądzicie?" bez wyrażenia własnej opinii będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Jeśli jakieś tematy nie będą kontynuowane, bądź dyskusja w nich zamieni się w monolog, będą zamykane. Każdy użytkownik ma prawo poprosić moderatorów o ponowne odblokowanie tematu.

3. Posty:
* Należy pisać w miarę możliwości poprawną i pozbawioną wulgaryzmów polszczyzną oraz starać się zwracać uwagę na ortografię i interpunkcję.
* Należy dbać o przejrzystość pisanego posta. Zabronione jest używanie na przemian małych i wielkich liter oraz nadużywanie Caps Locka.
* Wyróżniki tekstu (pogrubienie, podkreślenia, kursywa, BBCode) należy stosować tylko, gdy jest to potrzebne. Nadużywanie będzie karane ostrzeżeniami.
* Niedozwolone jest nabijanie ilości postów głupimi i bezsensownymi wypowiedziami, nie wnoszącymi nic do dyskusji.
* Odpisuj konkretnie na dany temat. Wypowiedzi, które nie mają nic wspólnego z założonym tematem będą usuwane, a ich autorzy traktowani jako nabijacze.
* Wszelkie sprawy dotyczące dwóch osób należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości, a nie na forum. Nikogo nie obchodzi, że umawiacie się na piwo, albo że właśnie się okazało, że jesteście sąsiadami.
* Zapomniałeś o czymś? Chcesz dopisać? Użyj opcji "Edytuj" zamiast pisać kolejnego posta. Wysyłanie kilku postów pod rząd w jednym temacie w odstępie kilku minut będzie traktowane jako nabijanie postów.
* Należy pamiętać o tym, że w dyskusji atakujemy poglądy, a nie ich autora! Staraj się zachować granicę pomiędzy krytyką a obrażaniem.
* Wszelkie przejawy rasizmu (obraźliwe podpisy i avatary) będą karane.

4. Kary:
* Jeśli ktoś złamie regulamin dostanie ostrzeżenie. Decyzję o przyznaniu ostrzeżenia podejmują moderatorzy.
* Kolejne wykroczenia będą karane banem. Decyzję o przyznaniu bana podejmują moderatorzy w porozumieniu z adminem. Ban może być założony na określony czas lub bezterminowo. O długości bana decyduje admin oraz moderatorzy.
* W specyficznych przypadkach admin może usunąć użytkownika bez ostrzeżenia.
* Decyzje admina i moderatorów są niepodważalne i nieodwołalne. Forumowiczom nie przysługuje również uzyskanie uzasadnienia decyzji adminów i moderatorów.
* Zwracanie uwagi użytkownikom łamiącym zasady należy do zadań moderatorów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin